Alla inlägg under juni 2013

Av Helena Börjesdotter - 9 juni 2013 14:45

Efter att ha flyttat den 1:a maj så har det byggts, snickrats och målats. Jag har skördat lite tulpaner från Nore (mitt gamla hem) och pyntat med. Temat på allt är svart-vitt, så även blommorna ute  :)

Jag har inte orkat blogga på evigheter eftersom jag har varit så sjuk, men nu verkar livet återkomma och jag kanske orkar skriva lite nu och då - vi får se.
Jag har så förbenat många projekt som ska göras här på mitt nya hem så det är inte sant :) Roligt är det, men jag har inte orken som förr, så det får bli lite pö om pö.
Nästa vecka ska det bli ett trädäck där mina utemöbler står och så ska jag göra en pergola och en spalje som en del av blommorna från Nore ska få växa på. Återkommer med mer bilder och info sen.



                                                                                           



Tillbaka till startsidan
http://boerjesdotterblogg.bloggplatsen.se/

Nena, dä ä ja dä.


Jomenvisst. Nu är jag här...alltså just här och ingen annanstans.

För att klargöra det hela citerar jag Fem myror är fler än fyra elefanter:

"där är där, där man inte är, här är här, där man är"

Annorlunda
men ändå en helt ovanlig människa...

Vad jag skrivit

Kategorier

Bildrar

                                                      

                
                           
 

 

Vem där?

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Många Fler Bildrar


Ovido - Quiz & Flashcards